Press here if you don't see this page.
jokes.co.il www.jokes.co.il

אוגוסט 2011

www.askme.co.il - מרכז מומחים של ישראל

תחזית אסטרולוגית לחודש אוגוסט

מאת: דניאל רועה
מומחה לאסטרולוגיה בשילוב הילינג ותקשור
השילוב בין ייעוץ אסטרולוגי ותקשור מסייע לפיתוח המודעות ולצמיחה אישית. אני עוסק בתחום משנת 1996, מנהל פורומים, כותב מדורים בעיתונות בנושא רוחניות ואסטרולוגיה ומייעץ בקו המומחים של 103FM. טיפולים אנרגטיים לאיזון, החלמה וריפוי ניתנים גם בטלפון ומאפשרים: השתחררות מיחסים כובלים, איזון אנרגטי, מנטאלי, רגשי ופיזי. שחרור טראומות בחיים אלה ובחיים קודמים, ניקוי קארמה, ריפוי אלרגיות, פוביות ושחרור צער. שינוי אמונות ודפוסים מגבילים וחוסמים, עבודה עם תת המודע. כל זה מאפשר יצירת מציאות רצויה. תקשור וסגירת מעגלים עם אנשים שלא בחיים. ניתן לקבל סריקה מקיפה (כמו ברנטגן) המאפשרת אבחון כולל, ריפוי ואיזון.

לשיחה אישית עם דניאל רועה התקשר עכשיו: שלוחה 55 072-3401802
 
החודש עלול להתאפיין בשיבושים בתקשורת ובתקלות טכניות במכשירי חשמל ותקשורת, זאת בעקבות נסיגת מרקורי שתחל ב -3 לאוגוסט. בני מזל בתולה, תאומים ואריה יושפעו במיוחד מהנסיגה. כניסת מאדים למזל סרטן תגביר את הרצון לפעול ולקחת יוזמה, אך חוסר שיתוף פעולה עם הסובבים עלול למשוך הרבה תגובות קשות, מאבקי כוחות וגם ניכור. מומלץ לקרוא גם את מזל האופק.
אריה 23.7-22.8
אתם נהנים להתפנק ומתקשים יותר להזיז דברים, זה הזמן ליהנות. צמידות בין השמש וכוכב ונוס מגבירה את הכריזמה הטבעית שלכם ואתם מושכים וממגנטים את הסובבים אתכם. כלכלית יש נטייה להפריז בהוצאותיכם, יחד עם זאת ההכנסות צפויות לגדול. נסיגת מרקורי, שתגיע למזל אריה החל מה- 8 לאוגוסט, עלולה להשפיע על התקשורת עם הסובבים אתכם. האגו פגיע יותר לחוסר כבוד, אולם הדמיון והיצירתיות מרקיעים שחקים ואתם מצליחים להתחבר לתת המודע הקולקטיבי ולהשפיע עליו.

רוצה לשמוע עוד? חייג עכשיו 03-3726

בתולה 23.8-22.9
מרקורי שליט מזל בתולה אשר יכנס לנסיגה מה- 3 לאוגוסט מבשר על חודש שעלול להתאפיין בשיבושים בנושאים מקצועיים ובשותפויות. התקשורת עם חברים לעבודה ועם בן הזוג עלולה להשתבש ולגרום לקושי ביצירת שיתוף פעולה הרמוני וזורם. הדמיון וההשראה לעומת זאת, יתאפיינו בהרבה מעוף והאינטואיציה צפויה לגדול. מחלוקת בעניינים כספים עם ילדים וחברים עלולה לגרום לפגיעה עמוקה ביחסים ואף לנתק, השתדלו לגלות יותר גמישות.

רוצה לשמוע עוד? חייג עכשיו 03-3726

מאזניים 23.9-23.10
חברתית זהו חודש מצוין עבורכם, אתם מושכים מתמיד ויוצרים קשרים חדשים בקלות ובפשטות בזכות האנרגיה הטובה שאתם משדרים, כושר המנהיגות ויחסי אנוש הטובים שלכם. כניסת כוכב מאדים לבית הקריירה שלכם מצביעה על תקופה סוערת במיוחד. אתם עלולים למשוך התנגדות מצד גורמים שמרניים שינסו להצר את צעדיכם בגלל פחד משינוי. התנגדות מצידכם עלולה לגרום לתוצאות הרות אסון. כלכלית כדאי לנהוג החודש במשנה זהירות מבלי לאבד את הראש.

רוצה לשמוע עוד? חייג עכשיו 03-3726

עקרב 24.10-21.11
כוח המגנוט שלכם במיטבו, במיוחד בתחום הקריירה, אתם נוטפים כריזמה וכושר השכנוע שלכם בשיאו. עם בן הזוג יש אופטימיות יתר ונטייה להפריז בהוצאות, מה שעלול לעורר מאוחר יותר כעסים וחוסר הסכמה. היחסים עם הקרובים והמשפחה עלולים להיכנס למשבר בשל הרצון לכופף את רצונותיכם, ניתוק צפוי ביחסים. עם ילדיכם יש נטייה לחוסר הבנה ושיבושים בתקשורת, עודף שליטה עלול לחזור אליכם כבומרנג.

רוצה לשמוע עוד? חייג עכשיו 03-3726

קשת 22.11-21.12
ריבוי כוכבים במזלות מיסוד האש במהלך החודש הקרוב מטיב עמכם, קל לכם לפעול ולהגיע להישגים. מרקורי, השולט על בית הזוגיות שלכם ואשר יכנס לנסיגה החל מה- 3 לאוגוסט, משקף חודש שעלול להתאפיין בלא מעט אי הבנות עם בן הזוג ושותפים. יציאת מאדים מבית הזוגיות לעומת זאת מראה על פחות כעסים, מאבקים והתנצחויות מילוליות. מקצועית יש נטייה להפריז עם כספים ומשאבים, תקציב ההוצאות העסקיות שלכם עלול לגדול מבלי לשים לב.

רוצה לשמוע עוד? חייג עכשיו 03-3726

גדי 20.1 – 22.12
כניסת כוכב מאדים לבית הזוגיות והשותפויות שלכם מבשר על חודש הרבה יותר סוער עם בן הזוג, מאבקי כוחות או כפיה של רצונותיכם על הצד השני עלולים להביא לסיום הקשר או ליצור נזק בלתי הפיך. נסיגת כוכב מרקורי ב- 3 לאוגוסט עלולה להשפיע על ענייני חו"ל תחילה כמו דחייה של נסיעה או בעיות תקשורת עם אדם הקשור לעבודתכם. מאוחר יותר יתכנו אי הבנות בענייני כספים שעלולים להתעכב. מקצועית מצבכם טוב יותר.

רוצה לשמוע עוד? חייג עכשיו 03-3726

דלי 21.1-18.2
אתם פורחים מבחינה רומנטית החודש, קשרים קיימים נמצאים בתקופה הרמונית וזורמת יותר. פנויים מבני מזל דלי עשויים להתאהב וקשר חדש עשוי להיווצר במהלך החודש הקרוב, נסיגת מרקורי עלולה גם לערער את התקשורת עם בן הזוג. מקצועית תהיו הרבה יותר פעילים ותיזמו יותר, אך יחד עם זאת, יתכן ותתקשו לשתף פעולה עם גורמים אחרים ובמיוחד עם אנשים בכירים. חלק מכם אף יחליט לצאת לדרך חדשה ולעשות שינוי מקצועי משמעותי ועלול גם להתפטר בעקבות החיכוכים בעבודה.

רוצה לשמוע עוד? חייג עכשיו 03-3726

דגים 19.2-20.3
מקצועית אתם נמצאים בתקופה מאוד פורייה ויצירתית. אתם מגלים כושר מנהיגות ומשיגים את מבוקשכם בנועם ובפשטות. יתכן שכבר בתחילת חודש אוגוסט תזכו להערכה וקידום בעבודה. מבחינה כלכלית מצבכם טוב, בתנאי שלא תפעלו באימפולסיביות. היחסים עם ילדיכם ועם המשפחה עלולים להתערער, הימנעו מלכפות את רצונותיכם על הסובבים אתכם משום שהפעם זה עלול להיות הרסני יותר. הימנעו מלערב משפחה עם עסקים ועניינים כספים במהלך החודש הקרוב.

רוצה לשמוע עוד? חייג עכשיו 03-3726

טלה 21.3-20.4
זהו חודש המאפשר לכם לבטא את היצירתיות שבכם בצורה מלאה. הצלחה צפויה לאמנים וליוצרים שביניכם. נסיגת מרקורי שתחל בבית העבודה שלכם עלולה להאט ולשבש נושאים מקצועיים, התקשורת עם חברים לעבודה לא תהיה במיטבה ותצטרכו להתאמץ יותר על מנת שיבינו אתכם. מומלץ להימנע מלחתום על חוזים והסכמים בנושאים מקצועיים ועסקיים במידת האפשר לאורך החודש. כלכלית ורומנטית זהו חודש טוב עבורכם, צפוי גידול בהכנסותיכם. האווירה בבית עלולה להיות מתוחה יותר, הימנעו ממאבקי כוחות העלולים ליצור נזק בלתי הפיך.

רוצה לשמוע עוד? חייג עכשיו 03-3726

שור 21.4-20.5
הביטחון שלכם יתגבר במהלך החודש ותקרינו יציבות וחוזק. ההוצאות בבית צפויות לגדול באופן משמעותי בעקבות רכישות וריהוט מחדש. מומלץ להתרחק מוויכוחים אידיאולוגיים עם הסובבים אתכם כמו מאש, מאחר והם עלולים להוציא אתכם משלוותכם ואתם עלולים להגיע למצבים לא רצויים. בעבודה יהיה קשה יותר לפעול כראות עיניכם ותגלו יותר התנגדות למה שאתם רוצים או מייצגים, היחסים עם סמכויות או חברים לעבודה עלולים להיפגע. ההכנסות שלכם במגמת עליה. נסיגת מרקורי עלולה לפגוע ביחסים עם ילדיכם, יהיה קשה יותר לנהל תקשורת ברורה ויציבה איתם.

רוצה לשמוע עוד? חייג עכשיו 03-3726

תאומים 21.5-21.6
בני מזל תאומים יושפעו מנסיגת מרקורי שליט המזל שלהם שתחל מה 3 לאוגוסט ותשפיע לאורך כל חודש. אתם, שרגילים לקצב מהיר ומסחרר וידועים באהבתכם לגאדג'טים, עלולים להרגיש מתוסכלים עם ריבוי התקלות שיתרחשו בציוד תקשורת כולל מכשירי הסלולר, במחשבים ובציוד הביתי שלכם. גם התקשורת עם הסובבים אתכם בבית, עם ילדיכם ובמקום העבודה, עלולה להשתבש ולגרום ליותר תסכול וכעסים. דווקא בתקופה זו חשוב להשקיע בחשבון נפש, הסקת מסקנות ושיפור היחסים עם אנשים קרובים ומשפחה. חברתית אתם מתבלטים יותר ובקריירה אתם מעוררים יותר השראה.

רוצה לשמוע עוד? חייג עכשיו 03-3726

סרטן 22.6-22.7
כניסת מאדים למזל סרטן בתחילת החודש מוסיפה לכם אנרגיה עצומה, אך גם יותר כעסים ותסכול שיכולים לעלות על פני השטח ואשר הצטברו לאורך זמן. חשוב שתהיו מודעים יותר ואל תתנו לכל דבר להוציא אתכם מהכלים, במיוחד בזוגיות, עם שותפים ועם בני משפחה. בקריירה ישנו חוסר יציבות,  אך יחד עם זאת תיתכן גם פריצת דרך משמעותית. כלכלית ההכנסות וההוצאות צפויות לגדול. נסיגת מרקורי שיכנס לבית הכספים שלכם בתחילת החודש עלולה להשפיע על כושר השיפוט שלכם. הימנעו מרכישות גדולות במידת האפשר ובדקו בצורה יסודית לפני כל רכישה.

רוצה לשמוע עוד? חייג עכשיו 03-3726

לשימושך המיידי ניתן לבחור את סוג ההתמחות והייעוץ המועדפים עליך:
אסטרולוגיה נומרולוגיה פתרון חלומות יעוץ זוגי אימון אישי פאנג שואי
לחץ כאן לחץ כאן לחץ כאן לחץ כאן לחץ כאן לחץ כאן
טארוט תקשור קבלה הילינג אנרגטי יעוץ דרך מודעות ביאורגונומי
לחץ כאן לחץ כאן לחץ כאן לחץ כאן לחץ כאן לחץ כאן

שיהיה במזל, ברכה, בריאות ושגשוג,
ושהשפע יהיה מצוי תמיד בביתך!

שלך,
צוות המומחים של ASKme

הודעה זו ו/או ריכוז הודעות זה נשלח אליך היות שהנך מופיע ברשומותינו כמי שהסכים לקבל מסרים המכילים תוכן העונה להגדרה "דבר פרסומת"
על פי תיקון 40 חוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ"ב-1982. באם לא נתת הסכמתך, אנא קבל התנצלותנו.
להסרה מרשימת הדיוור לחץ כאן
לתשומת לבך אם תלחץ להסרה, לא תוכל עוד לקבל עדכונים למייל מאתר jokes.co.il