שינוי בחיים באמצעות הקבלה!

מחורבן לצמיחה אישית

 

ימי הקיץ החמים הגיעו ועמם גם ט' באב, יום האבל על חורבן בית המקדש. אם רצית לדעת איך קשור היום הזה לכל אחד ואחד מאיתנו, הרי שהקבלה נותנת לנו את התשובות.

על פי הקבלה, כל חורבן הוא הזדמנות לצמיחה וכך גם ט' באב הוא יום מיוחד שיכול לסמל את שלב המעבר שלך מחורבן רוחני לצמיחה והתפתחות. חכמת הקבלה היא שיטה לגילוי הכוח העליון היחיד השולט בכל הבריאה והיא נותנת לך כלים לשינוי והתפתחות רוחנית, שיובילו אותך גם להצלחה הגשמית. כל אחד יכול לצאת למסע התפתחות רוחנית וללכת הכי רחוק שאפשר במטרה להשיג את המטרות אליהן הוא שואף ובדרך, מלמדת אותנו הקבלה, לצמוח מהחורבן ולגלות את עצמך, את המזל ואת הייעוד שלך בחיים.

בעזרת ההבנה כי חופש הבחירה מצוי בידיך וכי הצמיחה הרוחנית של כל אחד מאיתנו היא שקובעת מאורעות עתידיים, יתאפשר לך לבצע שינוי מהותי בחייך ולהביא את עצמך למקום הטוב ביותר שהנך מקווה להיות בו וחשוב להבין - אין דבר בחייך שאינו ניתן לשיפור!

אז האם הנך רוצה לגלות את ההצלחה הטמונה בך? במרכז המומחים שלנו ניתן למצוא את מיטב המומחים בתחום הקבלה, אשר יוכלו לעזור לך למצוא את הדרך הנכונה להתפתחות רוחנית ולכוון אותך להצלחה ושגשוג בכל התחומים בחייך, וכל זאת בצורה הדיסקרטית ביותר ובמרחק שיחת טלפון אחת!

מייעצת על פי סוד האותיות מהקבלה, מתקשרת עם סגולות מהתהילים ועוסקת בפתרון חלומות, ייעוץ זוגי ותקשור עם נשמות מהעולם הבא. מעבירה מדיטציות דמיון מודרך לתהליכים אנרגטיים של חיבור פנימי.

ד"ר נתן אופיר

מומחה לאהבה, שמחה ואושר. מייעץ בתחומים של קבלה, אימון אישי, ייעוץ דרך מודעות וכל תחומי המדיטציה: מדיטציה יהודית, מדיטציה קבלית ומדיטציה לאור.

072-3401802
שלוחה 52

מומלץ מאוד לא לחכות כשיש חשש לכישוף ולטפל מיידית

במרכז המומחים של ASKme נמצאות כל התשובות שחיפשת לשאלות החשובות של החיים.
כדי לעזור לך לחולל את השינוי, מיטב מומחי המיסטיקה עומדים לרשותך בכל רגע
והרגע הזה הוא - עכשיו!

כל שנותר לעשות הוא לחייג למספר ולהתחיל בצעד הראשון במסע חייך

072-3401802 072-3401802

עבורם המזל השתנה, הכישוף הוסר:

  • "ללאה שירה גד, התקשרתי אלייך לאחר שהבחנתי כי בן זוגי אינו כתמול שלשום, סגנון הדיבור שלו השתנה וכל שיחה הסתיימה בריב וויכוחים. את בדקת ומצאת כי מישהי שמעוניינת בו הטילה עליו כישוף אהבה. בזכות השיטה הייחודית שלך הסרת את הכישוף והחזרת את האהבה לביתנו. אין מילים בפי להודות לך!" רונה
  • "ממליצה בחום על רזיאל. שבועות שאני מסתובבת בתחושה קשה וכלום לא מסתדר לי. רזיאל גילה שעשו לי כישוף, הוא הנחה אותי מה לעשות ומאז הכל זורם". אורית ע.
  • "לרזיאל "בעל הנסים", הגעתי למבוי סתום בחיי, הרגשתי שכלום לא הולך לי - לא בזוגיות, לא בפרנסה.. חבר המליץ לי להתקשר. פתחת לי את המזל - ודברים השתנו לטובה וממשיכים להשתנות.. תודה תודה תודה! " שרון.ק
  • "ללאה שירה גד, התקשרתי כשהרגשתי שאין לי מה להפסיד והרווחתי בענק... למה חיכיתי? פעם הבאה לא אחכה לרגע האחרון... תודה" אורית
askme.co.il תשובות דיסקרטיות בשיחה אישית אחד על אחד עם המומחה. askme.co.il אפשר לשאול גם רק שאלה קטנה אחת, עוד לפני שהיא הופכת לבעיה רצינית. askme.co.il מענה משתלם, עם מיטב המומחים, למי שאיכות חייו ומשפחתו יקרים לו.

שיהיה במזל, ברכה, בריאות והצלחה!
שהדרך תאיר לך פנים בכל אשר תפנה!

שלך,
צוות המומחים של ASKme