Press here if you don't see this page.
diet.co.il www.diet.co.il

ספטמבר 2011

www.askme.co.il - מרכז מומחים של ישראל

תחזית אסטרולוגית לחודש ספטמבר

מאת: דניאל רועה
מומחה לאסטרולוגיה בשילוב הילינג ותקשור
השילוב בין ייעוץ אסטרולוגי ותקשור מסייע לפיתוח המודעות ולצמיחה אישית. אני עוסק בתחום משנת 1996, מנהל פורומים, כותב מדורים בעיתונות בנושא רוחניות ואסטרולוגיה ומייעץ בקו המומחים של 103FM. טיפולים אנרגטיים לאיזון, החלמה וריפוי ניתנים גם בטלפון ומאפשרים: השתחררות מיחסים כובלים, איזון אנרגטי, מנטאלי, רגשי ופיזי. שחרור טראומות בחיים אלה ובחיים קודמים, ניקוי קארמה, ריפוי אלרגיות, פוביות ושחרור צער. שינוי אמונות ודפוסים מגבילים וחוסמים, עבודה עם תת המודע. כל זה מאפשר יצירת מציאות רצויה. תקשור וסגירת מעגלים עם אנשים שלא בחיים. ניתן לקבל סריקה מקיפה (כמו ברנטגן) המאפשרת אבחון כולל, ריפוי ואיזון.

לשיחה אישית עם דניאל רועה התקשר עכשיו: שלוחה 55 072-3401802
 

לאחר חודש קשה במיוחד, ספטמבר אמור להיות חודש הרבה יותר נינוח. מבנה של משולש גדול והרמוני במזלות מיסוד האדמה בתחילת החודש ייטיב עם מזלות בתולה, שור וגדי בנושאים כספיים, עבודה, קריירה ובריאות. גם בני מזל דגים ייהנו מהמצב. חזרת מרקורי להילוך ישיר מקלה על התקשורת וחיי היום יום מלבד בין ה 8 ל-9 לספטמבר.

בתולה 23.8-22.9

בני מזל בתולה מתחילים את החודש בצורה טובה והרמונית. אתם מצליחים לממש את היצירתיות שלכם לאפיקים מעשיים ולטובת הכלל. הצלחה מקצועית וכספית צפויה לכם במהלך החודש בעקבות עשייה מקדמת. תלמידים עשויים להתחיל ברגל ימין ועם הרבה ביטחון את שנת הלימודים הקרובה. בתחום הרומנטי הימצאותה של ונוס במזל בתולה קרובה לשמש ובהיבטים הרמוניים לכוכב צדק, מבשרת על חודש מוצלח בתחום הרומנטי ויציבות במערכות יחסים מכל סוג.

רוצה לשמוע עוד? חייג עכשיו 03-3726

מאזניים 23.9-23.10

חוסר היציבות בבית ועם המשפחה בחודש האחרון מפנה את מקומו ליותר יציבות ובהירות, לאחר שחלק גדול מכם עבר טרנספורמציה מבחינה רגשית. כספים עשויים להגיע ממקור חיצוני כמו הלוואה, מענק או ירושה או דרך בן הזוג. התקשורת עם ילדיכם עלולה להתערער מעט בין ה 8 ל-9 לספטמבר בעקבות ציפיות לא מציאותיות. הימצאותה של ונוס שליטת המזל שלכם בהיבטים הרמוניים בתחילת החודש מבשרת על הצלחה בעניינים ארציים ובתחום הרומנטי, הימנעו מביקורתיות ושתלטנות יתר ביחסים בהמשך החודש.

רוצה לשמוע עוד? חייג עכשיו 03-3726

עקרב 24.10-21.11

חיי החברה של בני ובנות מזל עקרב משופעים בהיכרויות החודש ועשויים להשפיע על מספר תחומי חיים. מבחינה כלכלית ועסקית תיצרו בתחילת החודש קשרים עסקיים ושותפויות שייטיבו עמכם ועשויים להגדיל את הכנסותיכם הכספיות. מקצועית תוכלו להכיר אנשים חדשים שיקדמו אתכם מקצועית, גם רומנטית הפנויים שביניכם נהנים מאווירה תומכת ויציבה המאפשרת לכם ליצור קשר חדש או לחזק קשר קיים. בקריירה תוכלו לתקן מספר ליקויים מהחודש האחרון.

רוצה לשמוע עוד? חייג עכשיו 03-3726

קשת 22.11-21.12

מעמדכם המקצועי נמצא בשיא, אתם ממוקדים ומצליחים לשלב מעשיות עם יצירתיות בצורה מעוררת הערכה שעשויה להביא לכם קידום במקום העבודה. כלכלית אתם נמצאים בתקופה טובה מאוד לאחר חודש מאוד לא יציב וקשה. הצלחה בקריירה עשויה במקביל להגדיל את ההכנסות הכספיות. לאחר חודש בו חוויתם קשיי תקשורת עם בני זוג ושותפים, תוכלו סופסוף לתקן את הליקויים ואי ההבנות שנוצרו ביניכם ולצעוד קדימה. בין ה 8 ל-9 לספטמבר תיתכן אי בהירות זמנית ביחסים עם בן הזוג.

רוצה לשמוע עוד? חייג עכשיו 03-3726

גדי 20.1 – 22.12

מקבץ של שישה כוכבים במזלות מיסוד האדמה לאורך חודש ספטמבר משקף תקופה של עשייה ובנייה לטווח ארוך בכל מה שאתם עושים כמעט. אתם משלבים יוזמה ויצירתיות עם מעוף ויחד עם זאת מצליחים להיות מציאותיים. לאחר חודש עם לא מעט קשיים ומאבקים בקריירה, אתם מפנימים את הלקחים ומשנים את מה שלא עבד ומצליחים ליצור שיתוף פעולה עם גורמים שונים ביתר קלות. היחסים עם בן או בת הזוג ושותפים מאופיינים ביותר שקט ופחות מאבקי כוחות .

רוצה לשמוע עוד? חייג עכשיו 03-3726

דלי 21.1-18.2

מאבקי כוחות ותקיעות בעבודה מתחלפים ביותר זרימה, עשייה ושיתופי פעולה מקצועיים אצל בני מזל דלי. חזרתו של כוכב מרקורי להילוך ישיר ומהיר מאפשרת לכם לחדש ולתקן קשרים רומנטיים שהשתבשו לאחרונה, גם אם בין ה 8 ל-9 לחודש נדמה שלא כך הדבר. האווירה בבית ועם המשפחה טובה ויציבה ונראה שדברים מתפקדים על הצד הטוב ביותר אצל חלק גדול מכם. כלכלית זהו חודש המאפשר לכם גדילה וצמיחה בהיבט העסקי, בו תצליחו ליצור עסקאות ושותפויות חדשות ומוצלחות שעשויות להאריך ימים.

רוצה לשמוע עוד? חייג עכשיו 03-3726

דגים 19.2-20.3

אתם נפתחים למגוון חדש של אנשים שעשויים להטיב עמכם במספר תחומים. בתחום הרומנטי ניכרת רגיעה וזרימה ביחסים, גם אם יש עדיין רצון קצת לחנך אתכם. קשרים קיימים מתחזקים, הפנויים שביניכם יוצרים קשר חדש שעשוי להפוך לקשר זוגי חזק עם הזמן. היחסים עם ילדיכם מתאפיינים בפחות מאבקי כוחות ויותר זרימה ושיתוף פעולה. מקצועית הסדר חוזר לכנו והתקשורת משתפרת, מלבד בין ה 8 ל-9 לספטמבר, בהם אתם עלולים להיות מעט מבולבלים.

רוצה לשמוע עוד? חייג עכשיו 03-3726

טלה 21.3-20.4

יכולת הביצוע שלכם חוזרת לעצמה ואתם מצליחים לפעול כמעט ללא מכשולים והתנגדויות מבחוץ ומבפנים. בעבודה אתם מתבלטים ובזכות יחסים ענייניים והרמוניים ונחישות אתם מגיעים להישגים מקצועיים ומתוגמלים גם כספית. האווירה בבית ועם המשפחה משתפרת ומה -19 לספטמבר צפויים פחות כעסים ומאבקים. התקשורת עם ילדיכם מתבהרת, מלבד בין ה 8 ל-9 לספטמבר, ימים בהם הציפיות שלכם יהיו לא ריאליות ואתם עלולים להתאכזב. בזוגיות ועם שותפים האווירה טובה יותר ותתאפיין בפחות התנגחויות ומאבקי כוחות.

רוצה לשמוע עוד? חייג עכשיו 03-3726

שור 21.4-20.5

אתם מתחילים את החודש ברגל ימין ולכן כדאי מאוד שתדעו לנצל את חלון ההזדמנויות שיפתח לפניכם. כלכלית אתם חדים וקשובים למתרחש ומצליחים למשוך אליכם שפע של לקוחות והכנסות. זמן טוב להיכנס לשותפויות, מלבד בין ה 8 ל -9 לספטמבר, ימים בהם כושר השיפוט שלכם עלול להשתבש באופן זמני. תלמידים בני מזל שור יתחילו את שנת הלימודים ב -1 לספטמבר עם הרבה רוגע שלווה ובעיקר ביטחון ביכולת שלהם ויוכלו לשמר זאת לאורך השנה. מבחינה רומנטית חודש נפלא עומד לפניכם.

רוצה לשמוע עוד? חייג עכשיו 03-3726

תאומים 21.5-21.6

החודש אתם עשויים לחוש הקלה משמעותית מבחינה כספית. הקשרים עם רשויות ומוסדות כמו בנקים ובתי משפט יזרמו יותר בקלות וכספים עשויים להגיע לאחר שנתקעו לאורך זמן כמו הלוואות, מענקים או ירושות. האווירה בבית ועם המשפחה הרבה יותר טובה וזורמת ותוכלו להשקיע יותר זמן בסידור ועיצוב מחדש של הבית וברכישות של פריטים חדשים. מקצועית אתם נמצאים בתקופה מאוד טובה ועשויים לזכות בקידום. חלק מבני מזל תאומים עשויים להחליט על שינוי קריירה בתחילת חודש ספטמבר.

רוצה לשמוע עוד? חייג עכשיו 03-3726

סרטן 22.6-22.7

לאחר חודש קשה במיוחד אתם מרגישים הקלה עצומה. הקשיים, ההתנגדויות ומאבקי הכוחות שחלקכם חווה בבית ועם בני המשפחה, מפנים עצמם ליותר זרימה ושיתוף פעולה ובעקבות כך תוכלו לקדם את הרצונות שלכם ביתר קלות. התחום הרומנטי הרבה יותר הרמוני אצלכם, הפנויים שביניכם עוברים שינוי מהפכני ומוכנים להתחייב לקשר רציני, קשרים קיימים מתחזקים. המהפכה בתחום הקריירה עוברת לפסים מעשיים יותר וחלק מכם יעברו מקום עבודה או יתחילו הסבה מקצועית.

רוצה לשמוע עוד? חייג עכשיו 03-3726

אריה 23.7-22.8

עם הימצאותה של השמש במזל בתולה וריבוי אנרגיות במזלות מיסוד האדמה, אתם מתנהלים בצורה הרבה יותר מעשית ויעילה. כלכלית זהו חודש מצויין, הכנסותיכם ילכו ויגדלו. מקצועית מעמדכם מתחזק ואתם נהפכים לדמות בר סמכא במה שאתם עוסקים. הצעות עבודה חדשות יגיעו אליכם ויכולת הבחירה שלכם תגדל. כוכב מרקורי שחזר להילוך ישיר במזל אריה מאפשר לכם לתקן את התקשורת עם ילדיכם ועם הסובבים אתכם, תקלות טכניות שהיו במכשירי חשמל במיוחד בתחום הבידורי יסתיימו והכל ישוב לפעול בצורה תקינה.

רוצה לשמוע עוד? חייג עכשיו 03-3726

לשימושך המיידי ניתן לבחור את סוג ההתמחות והייעוץ המועדפים עליך:
אסטרולוגיה נומרולוגיה פתרון חלומות יעוץ זוגי אימון אישי פאנג שואי
לחץ כאן לחץ כאן לחץ כאן לחץ כאן לחץ כאן לחץ כאן
טארוט תקשור קבלה הילינג אנרגטי יעוץ דרך מודעות ביאורגונומי
לחץ כאן לחץ כאן לחץ כאן לחץ כאן לחץ כאן לחץ כאן

שיהיה במזל, ברכה, בריאות ושגשוג,
ושהשפע יהיה מצוי תמיד בביתך!

שלך,
צוות המומחים של ASKme

הודעה זו ו/או ריכוז הודעות זה נשלח אליך היות שהנך מופיע ברשומותינו כמי שהסכים לקבל מסרים המכילים תוכן העונה להגדרה "דבר פרסומת"
על פי תיקון 40 חוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ"ב-1982. באם לא נתת הסכמתך, אנא קבל התנצלותנו.
להסרה מרשימת הדיוור לחץ כאן
לתשומת לבך אם תלחץ להסרה, לא תוכל עוד לקבל עדכונים למייל מאתר diet.co.il