Press here if you don't see this page.
jokes.co.il www.jokes.co.il

אוקטובר 2011

www.askme.co.il - מרכז מומחים של ישראל

תחזית אסטרולוגית לחודש אוקטובר

מאת: דניאל רועה
מומחה לאסטרולוגיה בשילוב הילינג ותקשור
השילוב בין ייעוץ אסטרולוגי ותקשור מסייע לפיתוח המודעות ולצמיחה אישית. אני עוסק בתחום משנת 1996, מנהל פורומים, כותב מדורים בעיתונות בנושא רוחניות ואסטרולוגיה ומייעץ בקו המומחים של 103FM. טיפולים אנרגטיים לאיזון, החלמה וריפוי ניתנים גם בטלפון ומאפשרים: השתחררות מיחסים כובלים, איזון אנרגטי, מנטאלי, רגשי ופיזי. שחרור טראומות בחיים אלה ובחיים קודמים, ניקוי קארמה, ריפוי אלרגיות, פוביות ושחרור צער. שינוי אמונות ודפוסים מגבילים וחוסמים, עבודה עם תת המודע. כל זה מאפשר יצירת מציאות רצויה. תקשור וסגירת מעגלים עם אנשים שלא בחיים. ניתן לקבל סריקה מקיפה (כמו ברנטגן) המאפשרת אבחון כולל, ריפוי ואיזון.

לשיחה אישית עם דניאל רועה התקשר עכשיו: שלוחה 55 072-3401802
 
החודש מתחיל עם מקבץ של ארבעה כוכבים במזל מאזניים, המשקף צורך להגיע לאיזון והרמוניה ולהתמודד עם מערכות יחסים בכל תחומי החיים, במיוחד בתחום הרומנטי. יחסים הבנויים על בסיס טוב ויציב ושיתוף פעולה עשויים להתחזק, יחסים ללא בסיס איתן עלולים לסיים את דרכם. חודש שעשוי להטיב עם בני מזל מאזניים, דלי ותאומים ועם מזלות האש, במיוחד האריות. שנה טובה וגמר חתימה טובה לכל בני המזלות.
מאזניים 23.9-23.10
אין ספק שהחודש יעמוד בסימן של מערכות יחסים. קשר המושתת על כבוד והערכה ויכולת להזין את עצמו ויחד עם זאת קשוב לפרטנר עשוי להתבסס, להתחזק ואף להתמסד. קשר ללא בסיס איתן שלא יעמוד במבחני המציאות עלול להסתיים. חברתית תהיו מאוד דומיננטיים ופעילים ומעמדכם עשוי להתחזק. מקבץ כוכבים, כולל ונוס שיימצא בבית הכספים שלכם, משקף התעצמות כלכלית, השקעה בתחום העסקי וחיבור חזק יותר למשאבים שלכם כולל גופכם הפיזי וחיזוק המיניות שלכם.

רוצה לשמוע עוד? חייג עכשיו 03-3726

עקרב 24.10-21.11
אתם נמצאים סמוך ליום הולדתכם ועלולים להרגיש מעט עייפות, חולשה וחוסר מיקוד. האינטואיציה, הדמיון וההשראה לעומת זאת, עובדים שעות נוספות ועשויים להטיב עם היוצרים והאמנים שביניכם. כניסתם של ונוס, מרקורי והשמש החל מה- 9 לאוקטובר למזל עקרב יעזרו לכם להגיע למיקוד ויגבירו את האנרגיות והעוצמה שלכם. בתחום הרומנטי כוח המשיכה שלכם יתגבר, אך יחד עם זאת היחסים עלולים להתאפיין בין היתר ביותר רכושנות, קנאה ומניפולציות רגשיות במיוחד בין ה- 15 ל- 19 לאוקטובר. כלכלית ומקצועית צפויה התקדמות.

רוצה לשמוע עוד? חייג עכשיו 03-3726

קשת 22.11-21.12
החודש יאפשר לכם לחזק את מעמדכם החברתי והמקצועי. אתם מצליחים לנהוג בצורה יותר דיפלומטית בהתנהלות עם אנשים בקבוצה. מקצועית לעומת זאת תתקשו במיוחד בתחילת אוקטובר לקבל דעות שונות, לאחר מכן תמשיכו להתחזק. יש מספר דרכים לממש דברים ולא רק דרך אחת, חוסר גמישות עלול ליצור מתח במקום העבודה. הצלחה צפויה לכם בכל מה שקשור לחו"ל, במיוחד בתחום של לימודים. מערכות יחסים יגיעו לרגע האמת, קשר יציב עשוי להתממש ולהפוך לקשר ממוסד. קשרים רעועים עלולים להסתיים סביב ה -7 לאוקטובר. כלכלית מצבכם טוב, ואתם מתחזקים.

רוצה לשמוע עוד? חייג עכשיו 03-3726

גדי 20.1 – 22.12
מעמדכם הציבורי, המקצועי והקריירה שלכם יעמדו בראש מעיינכם בחודש הקרוב. עם מקבץ של ארבעה כוכבים בבית הקריירה שלכם, כולל השמש וכוכב שבתאי, תפעלו לחזק את מעמדכם, כמו כן יראו בכם סמכות מקצועית והאחריות שתוטל עליכם עשויה לגדול. חלק גדול מבני ובנות מזל גדי עשויים לזכות אף בקידום מקצועי. כלכלית תהיו פעילים מאוד ויש נטייה ליצור שיתופי פעולה עסקיים. בתחום הרומנטי יש נטייה להימשך לבני זוג בעלי מעמד וסמכות. חלק מבני המזל יוכלו למסד יחסים בזמן הקרוב. ביחסים עם ילדיכם יש קושי להיפתח לרעיונות חדשים ויש סיכוי לפעול בנוקשות.

רוצה לשמוע עוד? חייג עכשיו 03-3726

דלי 21.1-18.2
ריבוי כוכבים במזל מאזניים עשוי להטיב עמכם החודש. הצלחה צפויה לבני ובנות מזל דלי הקשורים לעולם האקדמי או שיתחילו ללמוד בקרוב באוניברסיטאות. הצלחה צפויה גם בכל הקשור לחו"ל, מעמדכם המקצועי ילך ויתחזק וחלק מכם עשויים לעבור לחו"ל בעקבות הצעה שיקבלו מגורם מחו"ל. בתחום הרומנטי תושפעו מהימצאותו של כוכב מאדים אשר יכול להוסיף הרבה דרמה ועניין לזוגיות. בשותפויות אחרות תתקשו להיפתח לדעות אחרות ותצפו שכולם יסכימו איתכם כולל משפחתכם.

רוצה לשמוע עוד? חייג עכשיו 03-3726

דגים 19.2-20.3
הימצאותו של כוכב מאדים בבית העבודה שלכם לאורך החודש הקרוב מצביעה על התגברות היצירתיות שלכם שתופנה לכיוון המקצועי. יחד עם זאת, אתם עלולים להיות די " נעולים" על הדעות והאמונות שלכם ולהתקשות להסתכל על דברים מקצועיים בצורה רחבה יותר. בתחום הרומנטי הרבה מאוד צפוי מתחת לפני השטח, למרות הרצון לשמור על איזון והרמוניה היצרים עשויים לצאת משליטה. כדאי לא לצאת החוצה עם קשר חדש לעת עתה לפחות עד שיתבסס ויהיה וודאי. בקשרים קיימים וותיקים יותר יש נטייה לקנאה ורכושנות. כלכלית יש נטייה לשיתופי פעולה ברמה העסקית.

רוצה לשמוע עוד? חייג עכשיו 03-3726

טלה 21.3-20.4
מיקוד של ארבעה כוכבים בבית הזוגיות שלכם ובמזל מאזניים מצביע על חודש שבו נושא הזוגיות ומערכות יחסים ושותפויות יעסיקו אתכם רבות ולא תוכלו להתעלם מכך. גם אם עברתם שבועות קצת מתוחים, היחסים לא יצאו מכלל סכנה אצל חלק גדול מכם וקשרים עלולים גם להסתיים. הימצאותו של מאדים שליט מזלכם במזל אריה ובבית היצירה שלכם משקפת חודש מאוד פעיל ויצירתי ודחף להצליח ולהתבלט יותר בכל מה שאתם עושים, הרצון וגם היכולת להתפרסם גדלים. היחסים עם ילדיכם עלולים להשתבש בגלל נושאים כספיים.

רוצה לשמוע עוד? חייג עכשיו 03-3726

שור 21.4-20.5
אתם נהנים מהרוח הגבית שכוכב צדק נותן לכם. יש לכם אפשרות כבר עכשיו לבנות תשתית עסקית שתלך ותתחזק במהלך החודשים הקרובים. ההצלחה הכלכלית שלכם עשויה להגיע בצורה של יבוא מוצרים מחו"ל או שיתופי פעולה ברמה העסקית עם גורמים מחו"ל. בבית ועם המשפחה יש רצון להזיז עניינים ולמרות שאתם מגלים כושר מנהיגות, יש גם נטייה לפעול באגרסיביות יתר ועם קושי לשתף פעולה עם שאר בני הבית. בתחום המקצועי המיקוד יהיה סביב מערכות יחסים במיוחד מול סמכויות. ישנה אפשרות לזכות בקידום ולקבל תפקיד חדש שיגדיל את האחריות שלכם.

רוצה לשמוע עוד? חייג עכשיו 03-3726

תאומים 21.5-21.6
ריבוי כוכבים במזלות מיסוד האוויר עשוי להטיב עמכם. היכולות היצירתיות שלכם מתגברות ואתם מצליחים לשלב היגיון בריא ואינטואיציה בצורה מוצלחת שמקדמת אתכם ואת הסובבים אתכם. הצלחה צפויה לכל מי שעוסקים בתחום האמנותי והיצירתי במיוחד בתחום העיצוב והכתיבה. המשבר שפקד אתכם ביחסים עם ילדיכם מפנה את מקומו ליחסים עם יותר איזון והרמוניה, גם אם בחלק מהזמן צפויה יותר רצינות ואפילו כבדות. חברתית אתם נותני הטון ומגלים יותר מנהיגות, יחד עם זאת הנטייה לסובלנות עשויה לקטון בצורה משמעותית בתחילת החודש.

רוצה לשמוע עוד? חייג עכשיו 03-3726

סרטן 22.6-22.7
היחסים בבית ועם המשפחה נכנסים לחודש הרבה יותר רגוע גם אם לא יחסרו אתגרים. ברמה הרגשית אתם שואפים ליצור יותר איזון והרמוניה, התקשורת הפנימית לא תמיד קלה אך שווה לנסות. היחסים עם בני זוג ושותפים יתאפיינו בפחות מתח, דרמה וניתוקים ותוכלו לבנות תשתית בריאה ויציבה יותר וקשר שיאריך ימים. מבחינה כלכלית השאיפות שלכם בהחלט גדולות אך לא תמיד מתאימות למה שאתם מסוגלים להשיג ברגע זה. נסו להיפתח גם להמלצות ודעות של אחרים בתחום הכלכלי במקום להתנגד להן. בתחום הקריירה צפויים פחות זעזועים.

רוצה לשמוע עוד? חייג עכשיו 03-3726

אריה 23.7-22.8
הרצון לפעול ולהצליח בכל מחיר בתחילת החודש עלול לערער את מעמדכם הציבורי שכרגע די יציב ומובטח. הימצאותו של מאדים במזל אריה מעצימה את היכולות היצירתיות שלכם. היחסים עם הסובבים אתכם יתאפיינו ביותר שלווה והרמוניה למרות שיתכנו קצת בעיות תקשורת. חברתית עומד לפניכם חודש נפלא שבו תכירו הרבה אנשים חדשים שיוקסמו מכם. מקצועית אתם עשויים לצאת מהתקופה הבעייתית שהייתם בה ולהיכנס לתקופה הרבה יותר רגועה עם אלו שעובדים איתכם. ברמה הרומנטית צפויים פחות זעזועים.

רוצה לשמוע עוד? חייג עכשיו 03-3726

בתולה 23.8-22.9
מקבץ של ארבעה כוכבים בבית הכספים שלכם מצביע על רצון וצורך להגיע לאיזון בתחום הכלכלי תוך יצירת צמיחה במשאבים הכספיים וההכנסות שלכם. הימצאותו של כוכב שבתאי בבית הכספים שלכם מצביעה על יותר אתגרים ועל צורך " לפעול לפי הספר ". בכל הקשור לפעילויות בנושא חו"ל יש נטייה להיסחף ולפעול מבלי להתחשב במגבלות הכספיות שלכם, בנוסף לכך תתקשו לקבל דעות מאנשים אחרים. בתחום הלימודים תתחילו בהתלהבות עצומה ותשקיעו אנרגיה עצומה יותר ממה שאתם יכולים להרשות לעצמכם. בתחום הרומנטי צפוי חודש רגוע יחסית.

רוצה לשמוע עוד? חייג עכשיו 03-3726

לשימושך המיידי ניתן לבחור את סוג ההתמחות והייעוץ המועדפים עליך:
אסטרולוגיה נומרולוגיה פתרון חלומות יעוץ זוגי אימון אישי פאנג שואי
לחץ כאן לחץ כאן לחץ כאן לחץ כאן לחץ כאן לחץ כאן
טארוט תקשור קבלה הילינג אנרגטי יעוץ דרך מודעות ביאורגונומי
לחץ כאן לחץ כאן לחץ כאן לחץ כאן לחץ כאן לחץ כאן

בברכת שנה טובה ומוצלחת
מלאה באור, שמחה, בריאות ואהבה!

שלך,
צוות המומחים של ASKme

הודעה זו ו/או ריכוז הודעות זה נשלח אליך היות שהנך מופיע ברשומותינו כמי שהסכים לקבל מסרים המכילים תוכן העונה להגדרה "דבר פרסומת"
על פי תיקון 40 חוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ"ב-1982. באם לא נתת הסכמתך, אנא קבל התנצלותנו.
להסרה מרשימת הדיוור לחץ כאן
לתשומת לבך אם תלחץ להסרה, לא תוכל עוד לקבל עדכונים למייל מאתר jokes.co.il