מה צפוי לך בשנת 2012?

גם אליך הגיעו השמועות על סוף העולם שעתיד להתרחש בשנה הקרובה?

שנת 2012 הגיעה וזה הזמן לגלות מה צפוי לנו בהמשך השנה!

שנת 2012 הינה שנה שעומדת בסימן של שינויים והתפתחויות, הן במישור הגשמי והן במישור הרוחני. שינויים רבים שעומדים להתרחש בעולם, בכדור הארץ, וגם כאן אצלנו - בחברה הישראלית, עומדים להשפיע על חייו של כל אחד ואחד מאיתנו.

הכוכבים המשפיעים היום על מהלך הנסיבות ושינוי פני הדברים נקראים כוכבים דוריים, כיוון שהם משפיעים עלינו לאורך שנים, במטרה לשנות את פני הדור. כוכב פלוטו, בשילוב עם כוכב אוראנוס, מכוונים אותנו לקראת מקום חדש וטוב יותר ויחד הם מקדמים את הרצון לחופש ושחרור ממסגרות חיים קודמות וכובלות. כך, למשל, נמשיך לראות מהפיכות חברתיות גם בארץ וגם ברחבי העולם, מהפיכות פוליטיות ומדיניות אצל עמים הרוצים שינוי ומהפיכות נוספות שתפקידן יהיה לסלול את הדרך לעתיד טוב יותר.

כאן בישראל יתרחשו שינויים גם כן, ובמסגרתם גם ייחשפו סודות מהכנסת שהיו שמורים מתחת לפני השטח. יושם דגש רב על התחום הכלכלי, מקומות עבודה חדשים ייפתחו ודגש נוסף יושם גם על תחום סחר החוץ. בענף הרפואה צפוי מחקר ישראלי להביא לפריצת דרך עולמית משמעותית בריפוי מחלות קשות. גם ברמה האישית, אנשים רבים יחוו שינויים משמעותיים בחייהם במהלך שנה זו וזו ההזדמנות לפרוץ גבולות, להיחשף לדברים חדשים ולבצע שינויים שאולי מעוררים ספקות וחששות, אך יביאו לפריצת דרך גם בחיים האישיים.

רוצה לגלות מה צפוי לך באופן אישי בשנה החדשה? האם תגיע האהבה המיוחלת? מה יקרה לך בתחום הקריירה ואלו שינויים צפויים להתרחש בחייך האישיים? במרכז המומחים שלנו ניתן למצוא את מיטב המומחים בתחום האסטרולוגיה, אשר יכינו עבורך מפה אסטרולוגית אישית ויכוונו אותך להצלחה ושגשוג בכל התחומים בחייך, וכל זאת בצורה הדיסקרטית ביותר ובמרחק שיחת טלפון אחת!

צילה שיר-אל

אסטרולוגית, עוסקת בייעוץ זוגי ייחודי בשילוב מפה אסטרולוגית

072-3401802
שלוחה 28

יועצת בענייני פרנסה, פתיחת עסק, מעברי דירה וזוגיות

מומלץ מאוד לא לחכות כשיש חשש לכישוף ולטפל מיידית

במרכז המומחים של ASKme נמצאות כל התשובות שחיפשת לשאלות החשובות של החיים.
כדי לעזור לך להסיר עין הרע ולמצוא אהבה, מיטב מומחי המיסטיקה עומדים לרשותך בכל רגע
והרגע הזה הוא - עכשיו!

כל שנותר לעשות הוא לחייג למספר ולהתחיל בצעד הראשון לקראת האהבה

072-3401802 072-3401802

עבורם המזל השתנה, הכישוף הוסר:

  • "ללאה שירה גד, התקשרתי אלייך לאחר שהבחנתי כי בן זוגי אינו כתמול שלשום, סגנון הדיבור שלו השתנה וכל שיחה הסתיימה בריב וויכוחים. את בדקת ומצאת כי מישהי שמעוניינת בו הטילה עליו כישוף אהבה. בזכות השיטה הייחודית שלך הסרת את הכישוף והחזרת את האהבה לביתנו. אין מילים בפי להודות לך!" רונה
  • "ממליצה בחום על רזיאל. שבועות שאני מסתובבת בתחושה קשה וכלום לא מסתדר לי. רזיאל גילה שעשו לי כישוף, הוא הנחה אותי מה לעשות ומאז הכל זורם". אורית ע.
  • "לרזיאל "בעל הנסים", הגעתי למבוי סתום בחיי, הרגשתי שכלום לא הולך לי - לא בזוגיות, לא בפרנסה.. חבר המליץ לי להתקשר. פתחת לי את המזל - ודברים השתנו לטובה וממשיכים להשתנות.. תודה תודה תודה! " שרון.ק
  • "ללאה שירה גד, התקשרתי כשהרגשתי שאין לי מה להפסיד והרווחתי בענק... למה חיכיתי? פעם הבאה לא אחכה לרגע האחרון... תודה" אורית
askme.co.il תשובות דיסקרטיות בשיחה אישית אחד על אחד עם המומחה. askme.co.il אפשר לשאול גם רק שאלה קטנה אחת, עוד לפני שהיא הופכת לבעיה רצינית. askme.co.il מענה משתלם, עם מיטב המומחים, למי שאיכות חייו ומשפחתו יקרים לו.

שיהיה במזל, ברכה, בריאות והצלחה!
שהדרך תאיר לך פנים בכל אשר תפנה!

שלך,
צוות המומחים של ASKme